tanken av att inte veta vad jag ska göra gör mig så galen

nya tröjan
tänker inte sitta här och förklara mig, jag har inte bloggat och jag är fullt medveten om de.
så vad har jag haft för mig?
jo i torsdag var de träning igen efter en lång tid kändes de som, med alla matcher som varit istället!
jag va sjukt trött och orkade egentligen inte.
fredag innebar skollaget i fotboll då, vi vann bägge matcherna och de gick bra! 1 mål och 2 assist vill jag minnas, haha. vi är vidare och ska spela snart igen, kul! från 4 jobbade jag. på en uteservering som diskare, helt okej va de! hade inte för mig något annat eftersom de va hela kvällen. och igår va de lunch på sandys med johanna och elin, mys. köpte även ett par beiga? shorts. match klockan 4 och vi vann med 3-0 och är i serieledning i den serien. hur vi spelade behöver jag inte gå in på eftersom de va inte alls bra. inte jag heller!!
johanna kom hit vid halv 8 kanske. sen gick vi ut och träffade boysen :) sen in till mig igen efter ett tag.
höll seriöst på att kissa ner mig igår, för den som vill veta, ni kan ju ta fram era anteckningsblock eller nått.

ska försöka bättra mig igen. och räkna med minst ett inlägg till idag
/ NELLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0